By 16 januari 2015 Read More →

Dag 16: je bent over de helft!

Over de helft! Whoop whoop! Over de helft!

Je workout voor vandaag ziet er als volgt uit:

1. Start vandaag uiteraard weer met een warming up.

2. Daarna 3x 10 rechte crunches

3. Vervolgens 3x 10 schuine crunches.

4. Sluit af met de cardioroutine. Is het al een echte routine aan het worden voor je?

Vanaf vandaag mag de cardio weer iets opgehoogd worden. Gaat het je lukken om er 5 herhalingen bij te doen, zonder de techniek uit het oog te verliezen? Merk je dat je techniek te wensen overlaat als je 5 extra herhalingen doet, probeer het dan eens met 2 of 3 extra herhalingen.

Nogmaals: ik zie liever goede techniek met iets minder herhalingen, dan veel herhalingen en overstrekte benen/fladderende armen. Donʼt be sloppy!

Comments are closed.

Posted in: #hello15
Britt Meijs

Auteur:

Britt woont met Dennis en dochter Stevie (2011) in het Brabantse Bergeijk. Creatief bezig zijn zit er al van jongs af aan in (‘ik weet niet beter’) en op haar website deelt Britt dan ook DIY-projecten, recepten, schrijfsels en sneak peeks van opdrachten die haar, via die website, toekomen. Daarnaast geeft ze groepslessen aerobics, streetdance en yoga aan kinderen en volwassenen. Britt typeert zichzelf als ‘lichtgroen’; veel bewegen, gezond eten met zo af en toe een uitschieter en recycling/hergebruik waar kan.

Simple Share Buttons